Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg under december 2011

Av mummse - 30 december 2011 18:04

       

 
Av mummse - 29 december 2011 12:17

Vi startade med att fira lite jul hemma hos oss den 22 december. Massa julgodis och glögg och kakor!


       

Den 23 december var det dags för den traditionella "perssonkvällen" med en massa glögg, kex, ostar och underbara människor. Här ser ni mig och Lena <3

 

Äntligen Julafton!

       


Familjen Andersson/Persson spenderade natten hos farmor och farfar. Dagen där på kom morfar med fru och hälsade på för lite jullunch. Morfar och Sam.

 

Julklappen Sam fick av sin morfar och hans fru. Ett portabelt BOLLHAV <3

   


Sam fic en massa fina julklappar så som en gåvagn, böcker, gosedjur, en störtkul spelande och dansande hund, bollhav, gåvagn med blinkande och ljud, en leksak med ljud och bollar, en massa kläder mm.

Jag fick en Shiatsu-massagedyna av Mathias <3 Ljuvligt! Ett superfint guldhalsband av min syster med pärla i, sängkläder av svägerska och svärföräldrar, badsaker, smink, parfym, riskokare, godis, filt, postkodmiljonären-spelet mm. Haft en helt underbar jul med en massa familje runt omkring mig, precis som det ska vara <3

Hur var er jul?

Av mummse - 29 december 2011 11:44

Den 17-19 december var jag i Italien, Rovereto, tillsammans med kören! Vi blev inbjudna att visa hur vi firar lucia i Sverige. Vi gick lucia i den vackra kyrkan där självaste Mozart hade sin första konsert, vi tågade längs de fina gatorna och på den söta julmarknaden i staden. Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos
Mat fick vi i massor!
Photobucket Pictures, Images and PhotosPhotobucket Pictures, Images and Photos
utsikten från vårt rum och utsikten var man än befnn sig i vackra Rovereto! Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos
Här har ni mig!
Photobucket Pictures, Images and Photos
Ciao!

Av mummse - 29 december 2011 11:41

Photobucket Pictures, Images and Photos

Eko

Av mummse - 26 december 2011 10:26

Jag har inte glömt er. Bara tagit en paus i jobbiga förkyldninGstider. Har en massa bilder från de jular viI firat i veckan. Bilder kommer, förhoppningsvis, ikväll. <3

Av mummse - 14 december 2011 21:01

Världens finaste familj <3 Photobucket Pictures, Images and Photos

Av mummse - 14 december 2011 20:57

Photobucket Pictures, Images and Photos
stora killen i gungan!
Photobucket Pictures, Images and Photos
Här försöker han resa sig upp och i nästa sekund stod han upp på fötterna!

Av mummse - 14 december 2011 20:51

Igår när Mathias kom hem från jobb hade han en present till mig. Ett par fina vantar som jag kan ha när vi åker till och är i Italien från lördag till måndag. Han hade kollat listan med saker som var bra att ha med och uppmärksammat vita vantar. Helt underbart <3 Han sa att jag var värd dessa vantarna.
Photobucket Pictures, Images and Photos
idag kom mitt efterlängtade halsband i posten. Som jag fick av Mathias i 3års present <3
Photobucket Pictures, Images and Photos

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin
  • Bloggar av mammor och gravida

Välkommna besökare :)


Ovido - Quiz & Flashcards