Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av mummse - 29 mars 2011 19:32

Är vi fullärda...


... föräldrar nu då? Föräldragruen avslutades idag, så ni kan vi allt från reventivmedel till förlossning och amning. Nu ska det bara fungera i praktiken också, men det är väl busenkelt? (Det tror jag verkligen inte, ironi.)


Nu har jag bara 6 arbetsdagar kvar att jobba. Härligt men skrämmande. Starten på något helt nytt. En ny liten familj bildas, och jag tillhör den.


Ida har jag ätit hamburgare som Mathias tillagade när jag kasade runt i badekaret.


Igår fick vi en hel låda med underbara babykläder av mormors väninna Marianne. Hon är så go, tänker alltid på andra. Kram till dig, Marianne!


Nu äter jag en god muffin och sen blir det glass. Mums mums mums.


Längtar efter sommar, sol och värme.

   

Jag och Mathias i Turkiet i sommras. Underbart, jättemysigt. Nästa gång är vi minst 3 ;)


Denna fina muggen fick Mathias av mig i helgen. Den är köpt i den nya butiken i stan; Village.

  

Nu ska jag mysa vidare och busbebben är så vild så.

Tidigare månad - Senare månad

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin
  • Bloggar av mammor och gravida

Välkommna besökare :)


Ovido - Quiz & Flashcards