Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Direktlänk till inlägg 3 april 2012

Illamåendet

Av mummse - 3 april 2012 19:11

Jag har absolut inte mått bra denna första tiden i graviditeten. Jag har mått väldigt, väldigt illa. Inte så mycket kräkningar, men om jag önskade detta!? Vissa stunder (fortfarande) vill jag bara låsa världen ute och vänta på att få kräkas så att det ska kännas bättre. Jag har testat åksjukeband och åksjuketabletter utan resultat. Nu har det dock börjat bli bättre och det är inte längre hela dagarna jag mår dåligt. Bara vissa stunder under dagarna ;)


Jag försöker äta lite hela tiden. Det blir mycket mellanmål som knäckemackor och jag har börjat gilla avocado!? Mums!

(Just nu är det dock inte så nyttigt här hemma då jag var sååå sugen på gotte, så nu sitter jag här och längtar efter att äta upp det.) Jag vill inte äta en massa skräp när Sam är vakne för han vill ju verkligen smaka på ALLT numera. Detta leder för visso till att vi tänker mer på vad vi äter och om det även är passande för en liten knott som honom. (TÄNK ATT HAN SNART BLIR 1 ÅR! Bara 1 MÅNAD KVAR!!!)


Kram och godkväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mummse - 24 februari 2013 17:39

Av mummse - 8 december 2012 08:18

https://picasaweb.google.com/103848713245288200057/Barnen?authkey=Gv1sRgCJiZut7rn_Lw_AE#5819469986753986274...

Av mummse - 7 december 2012 13:08

Senaste tillskottet i familjen

Av mummse - 7 december 2012 13:01

Är det någon där??

Av mummse - 5 juli 2012 08:18

  Hej Alla vänner!     Jag har bytat bloggsida och finns numera på         www.mummse.blogg.se   Följ mig gärna här och även på Instagram: Mummse     ...

Ovido - Quiz & Flashcards