Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

Lördagsmys

Av mummse - 13 maj 2012 11:03

Igår hade vi mysigt sälskap av Felicia. Vi åt tacos och hyrde film och köpte gotte. Vi såg "Dream House". Jag gillar konstiga filmer, så detta var ju mitt i prick. Vid ett tillfälle blev jag och Felicia så rädda att vi slängde ihop våra huvuden. AJ! Vi satt alltså nästan på varandra hela filmen... Väckte Sam lyckades vi också med.. Ha ha.


Felicia passade på att agera fotograf när hon var här så att jag har lite finare bilder på kulan.(Se nya headern)

 

Ja, visst är jag svullen redan och jag känner att det snart är dags att ta av ringen. Conversen är undanställda och mina svarta rymligare tygskor är framställda i hallen... Suck. Bara vecka 19 (vilket i övrigt har gått supersnabbt) och redan känner jag mig höggravid... Har sjukt ont i fogarna och har till och med valt att testa akupunktur. (Rädd för nålar/sprutor)

Sjukgymnast har jag också bokat tid till. Bara att köra på och hoppas att något kan dämpa det onda.


På fredag är det UL. Vad tror ni, flicka eller pojke i magen denna rundan?

Själv tror jag pojke, och min kära sambo gissar på flicka.

Kom igen, gissa på!


Denna graviditeten har jag mått extremt illa, medans jag i första måddde relativt bra.

 
 
Jenny Pariola

Jenny Pariola

14 maj 2012 08:01

hur ska man kunna gissa det??? hihi.... det är vara 50% chans att gissa rätt ju.... ;)

http://jennypariola.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mummse - 24 februari 2013 17:39

Av mummse - 8 december 2012 08:18

https://picasaweb.google.com/103848713245288200057/Barnen?authkey=Gv1sRgCJiZut7rn_Lw_AE#5819469986753986274...

Av mummse - 7 december 2012 13:08

Senaste tillskottet i familjen

Av mummse - 7 december 2012 13:01

Är det någon där??

Av mummse - 5 juli 2012 08:18

  Hej Alla vänner!     Jag har bytat bloggsida och finns numera på         www.mummse.blogg.se   Följ mig gärna här och även på Instagram: Mummse     ...

Ovido - Quiz & Flashcards