Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

Man talar om utvecklingsfaser

Av mummse - 16 mars 2012 07:42

God morgon alla fina!

 

Idag är det äntligen fredag vilket betyder att det är Mathias vakna nätter heeeela helgen. Tack gode Gud för det!

Lägenheten igår var verkligen inget att hänga i granen tyvärr...


Sam har haft ännu en kass natt och jag börjar se ett mönster? Längtar innerligt tillbaka till när han endast vaknar 4-5 gånger per natt. Det knasiga är att han sätter igång och bökar i sin säng när vi precis lagt oss. Kanske vi som stör honom? Inatt vaknade vi allihopa av en jättesmäll och som vanligt tänkte jag direkt "nu är det krig, japp, nu får vi springa ner i vår underbara källare som stinker bajs". Innan dess hade vi redan flyttat över Sam till vår säng. Jag kan inte få honom att somna om i sin egen säng och vaknar han "tidig natt" är det en lååååång natt av vakna timmar. När klockan slog 01.00 tänkte jag, innan jag kikat på klockan, nu måste det väl vara dags att stiga upp? Suck, massor timmar kvar...


Nu är vi pigga!? och vakna i alla fall! Jag kan inte sova på dagarna, har inte kunnat det förr heller för utom om jag är sjuk. Så jag längtar till inatt. Jag är aldrig sårskilt trött på kvällarna heller...


 


Kram på er

 
 
Jenny Pariola

Jenny Pariola

18 mars 2012 18:25

Åh, så trist med lägenheten... hoppas det kommer någon ny snarast....

http://jennypariola.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mummse - 24 februari 2013 17:39

Av mummse - 8 december 2012 08:18

https://picasaweb.google.com/103848713245288200057/Barnen?authkey=Gv1sRgCJiZut7rn_Lw_AE#5819469986753986274...

Av mummse - 7 december 2012 13:08

Senaste tillskottet i familjen

Av mummse - 7 december 2012 13:01

Är det någon där??

Av mummse - 5 juli 2012 08:18

  Hej Alla vänner!     Jag har bytat bloggsida och finns numera på         www.mummse.blogg.se   Följ mig gärna här och även på Instagram: Mummse     ...

Ovido - Quiz & Flashcards