Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av mummse - 20 mars 2012 11:59

Nu är vår dag planerad i alla fall.

Sam har diarré och jag har nu bytt 4 blöjor. Hörde att det var dags nu igen. Dessutom kräkte han ner sig nu också.

Inget kul alls. Stackars lilleman. Han hade ingen matlust igår och just nu försöker jag få i honom vatten och välling. Vågar inte mig på att ge honom annan mat än. Det han gillar innehåller alltihopa tomat.


Annars är han ju pigg... men gnällig. Vill helst sitta hos mig hela tiden.

¨


Av mummse - 20 mars 2012 08:02

God morgon alla finisar!


Igår var jag på lägenhetsvisning och vi har tackat ja. Nu får vi verkligen hålla tummarna! Det känns väldigt positivt.

Kvällen igår spenderades tillsammans med datorn och jag surfade runt på en massa inredning till Sams blivande rum. Detta är så skoj! Kan ju inte klicka hem saker än, men snart hoppas jag ;) Och förhoppningsvis får vi sålt våra soffor lagom till flytt så vi kan köpa en ny.


Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards