Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av mummse - 22 mars 2012 17:49

Jag tittar in till er ochberättar att vi fick lägenheten :) Jag är jätteglad!! Just nu är vi på väg till barnakuten (låter värre än det är) med Sam för att kolla så han inte blivit uttorkad då han har slöat till och inte elat äta ens välling idag. Han har ju haft diarré i 3 dagar nu och kag trodde det lugnat ner sig precis när vi skulle åka nu, men då var det tyvärr ännu en bajsblöja. Stackars lillis. Kram på er

Av mummse - 22 mars 2012 08:45

God morgon!


Idag är det ju helt underbart väder! Jag och Sam låg vakna innan pappan i hemmet begav sig till jobb. Halv 7 var vi uppe. På 1 timmer har Sam bajsat 2 gånger redan. Stackare. Men han är pigg ocg glad ändå. Möjligtvis något med kelen än vanligt ;)


Idag ska vi träffa min syster och jag ska iväg en stund runt 13. Nu känns det väl som vår i luften?

Igår var vi ute en promenad och jag gick utan jacka. Det var ju varmt!


Ha en fin dag!

     

Ovido - Quiz & Flashcards