Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av mummse - 3 juni 2012 21:38

Hej alla där ute!


Idag fick jag en härlig sovmorgon som kändes som 5 minuter men i verkligheten var från 7.30-09.10 Tack pappan i familjen för att du och Sam är så tysta och låter mig sova lääänge. Har haft och har väldigt ont av foglossningen vilket tröttar ut mig massor.


Idag har vi lekt med Minnéa och Anna. Vi tog en kort, långsam promenad för att gunga med kidsen. Innan vi begav oss la jag ut vår vagn på Blocket och fick den spld inom några minuter efter att annonsen kommit upp. HURRA! Eller? Nu stod vi snart där utan vagn. Som tut är lånar syrran ut sin några dagar då hennes bebis fortfarande myser i magen. Nu är det dags att leta efter syskonvagnar som ändå kan användas som singelvagnar. Jag tror vi hittat en vi båda gillar nu. HURRA för det med :-)


Min syster fyller 25år idag och vi firade dettamed en god laxmiddag och tårta till efterrätt. MUMS!


Nu sover Sam gott och hans lillasyster i magen slår kullerbyttor. Mathias kände hennes sparkar för första gången igår kväll. SÅ MYSIGT!

 

(Irriterande, fattar fortfarande inte varför jag inte kan ladda upp nya bilder)


KRAM! <3

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin
  • Bloggar av mammor och gravida

Välkommna besökare :)


Ovido - Quiz & Flashcards