Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av mummse - 7 juni 2012 19:34

Nämnde jag skatteåterbäringen!?


Dags att shoppa lite över nätet tror jag ;)

Av mummse - 7 juni 2012 19:29

Tiden går så snabbt och vi har nu gått in i vecka 23.

Lilla sessan sparkar och har sig. Mathias har kännt det flera gånger och jag känner det ju hela dagarna. Det är supermysigt.

Något som inte är lika mysigt är halsbrännan och den jobbig och onda foglossningen. Känns det såhär NU, vill jag knappt tänk på hur det kommer kännas sista dagarna innan bebi kommer. Phjuuuu. BIT IHOP ;-D


  

Något annat som skrämmer mig är min storlek! Stor mage nu, enorm i slutet av graviditeten.

Jag har gått upp sammanlagt 8 kg nu sedan jag blev gravid. Graviditeten med Sam hade jag nog gått upp ca det dubbla vid denna tiden. Men det är en lång väg kvar så man vet aldrig. Mina händer och fötter har svullnat upp ordentligt nu och jag får ta av mig ringen.

Av mummse - 7 juni 2012 19:27

Hej alla fina!

 

Igår firade vi Sveriges nationaldag hos fina Lena. Det bjöds på supersmarrig sommarsallad och vitlöksbröd. Till efterrätt fick vi äpplepaj med vaniljsås! MUMS.

 

Idag har vi bara tagit det lugnt och har tagit en premiärtur med nya vagnen som belv en Britax B-dual. Kanonvagn!

Vi var nere i stan en runda för att köpa lite tillbehör till Sams nya träspis. Det var verkligen poppis!Det blev även en runda till Apoteket då halsbrännan slagit på ordentligt nu=vakna nätter.

 

Nu håller jag på med Sams nattning , som för varje dag blir bättre. Just idag är han riktigt arg, men vi vet att det är värt det.

Mathias är och kollar på fotboll. Imorgon är det fredag och det är ju superhärligt. Jag har tagit ut lite semester nu torsdag-fredag så det blir långledigt. Känns lyxigt.

 

Något annat kul: Skatteåterbäring!!WIIIHOOOOOOO...

 

(Vill verkligen till Ullared)

           

 

KRAM!

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin
  • Bloggar av mammor och gravida

Välkommna besökare :)


Ovido - Quiz & Flashcards