Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 3 november 2011

Av mummse - 3 november 2011 11:26

Idag ska jag och Lina avänga ner till Änglabus och kolla in deras rea. De måste tyvärr stänga poch säljer nu ut allt i butiken till väldigt låga priser. Tråkigt för dem :( Men kul för oss med fynd såklart ;)

 

Min fina fina BUSUNGE <3

Av mummse - 3 november 2011 11:18

     

Massor av fina fynd från Ullared vill jag lova! Blev en hel del inhandlat till lilleman så som nappar, flaskor, haklappar och pyjamas.

Till mig själv blev det 2 st BHs och en massa olika leggings. Mathias fyndade underställ, kalsonger, skjorta, hörlurar mm.

Köpte en fin CD-spelare till Sam så att han kan lyssna på godnattvisor vid läggdags. Fungerade superbra igår kväll då han somnade utan att vi behövde springa in till honom 10 ggr. Duktiga kille Som ni kan se så har jag redan packat in julklapparna. Kan ju inte skriva här vad mer vi köpte ;) Men en väldig massa klappar! JULEN ÄR RÄDDAD ;) Hihihi


     

Köpte en ny fin speldosa som heter Rasmus. Sam fick även en liten prsent igår, och det var den fina aktivitetskuben han håller i på bilden. Köpte en mysig snutte till honom också. Goa unge!

   

Kan direkt säga att jag ÄLSKAR vårt nyinköpta hus. Det placerades i fönsterkarmen och igårkväll tände jag värmeljus i det och det såg så mysigt ut. Detta fyndades för 69 kr.


Hade en supertrevlig dag tillsammans med Mathias, Lina och Tim. Vi gick även runt och kollade i affärerna utanför och åt lite lunch. MUMS! Jag och Lina blev sååå kissnödiga på vägen hem så vi fick (av en slump?!) stanna vid Toys r Us och låna toaletten ;) Hihihi


Ovido - Quiz & Flashcards