Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 11 november 2011

Av mummse - 11 november 2011 16:33

Idag när jag hämtade posten hade jag fått ett brev! Med ett presentkort från MAX. Detta vann jag på Ladies Night!

 

Av mummse - 11 november 2011 11:40

Igår hade jag en helt underbar kväll med min älskade sambo. Det var verkligen välbehövtoch vi fick pratat väldigt mycket. Vi åt en superfin 3-rätters middag.


Förrätt

 Smördegsbakelse med svamp-och kycklingröra.

Varmrätt

Boeuf Bourguignon

Dessert

Creme Caramel


Till detta drack jag ett glas vitt vin, trots att de rekomenderade rött ;) Mathias drack god öl. Efter goda middagen tog vi oss ner i källaren för att kolla Stand-Up. Det var superbra. Först fcik vi lyssna på 4 "nykomlingar" som var rätt kul, men sedan kom Al Pischer och det var helt galet bra. Så mycket vi skrattade. " Fi fa-An"...

Allt som allt var detta den absolut bästa kvällen på länge. Detta behövdes och vi är så nöjda. Känns som man är alldeles nykär och svävar på moln <3


(Igår när showen var slut kollade vi på klockan, bussen hem går 1 gång i timmen, och sjåälvklart såg vi bussen köra förbi oss. Det blev till att prmenera från Triangeln till Centralen och sedan vänta där till nästa buss gick. Vi var hemma runt 00.00 Jösses, nattrumlare)


Idag ska jag och Sam möta upp Mathias vid bussen för att sedan ta en runda i stan, kanske gunga lite :)

 

Detta är Sam just i detta nu :) Min trötta lilla unge. Han hade en mysig kväll tillsammans med sin farmor igår. Han somnade runt 20.00 och vaknade för mat klockan 7.40 Gav honom nappen 1-2 gånger annars är detta rekord-natt. Duktiga pojke!




Ovido - Quiz & Flashcards