Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 5 november 2011

Av mummse - 5 november 2011 22:02

Just precis så känns det i mitt huvud. Jag är trött och sliten och längtar massor efter Mathias! Så tråkigt utan honom och usch vad det känns i hjärtat. Jag är säker på att Sam saknar sin pappi också! Idag har vi hängt med hans moster en stund och passade på att inviga en ny etapp i Sams liv. Gunga! Gungeli, gungeli gunga! Min underbara pojke/isbjörn!
Photobucket Pictures, Images and Photos
ikväll har vi varit och hälsat på min moster med familj. Blev bjuden på supergod kycklingsoppa! Barnen är så duktiga med Sam och leker och pratar så fint med honom. Sam är väldigt högljudd av sig och kan lätt skrämma andra bebisar med sina glädjeskrik, så det var inga som helst problem med glada och busiga större barn. Han tittade nyfiket på dem och slrattade till ibland. Nog charmade han dem ;)
Photobucket Pictures, Images and Photos
Sam med finaste kusinerna!

Ovido - Quiz & Flashcards