Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 2 april 2011

Av mummse - 2 april 2011 14:39

Fika på stan...


...med Kimberley och lilla prinsessan Cornelia.


Fick ett sms av min vän Kimberley som berättade att hon och dottern skulle på snabbbesök. Jättekul ! Idag har vi fikat på stan.

Vilken liten sötnos Cornelia är, stora tjejen nu. Reser sig upp och går själv. Inte helt än, men så duktig hon är.

Självklart blev det en del bilder som jag självklart kommer lägga upp här.


Idag blir det middag och mys hos Maria, min barndomsvän, som också väntar barn. Det är ödet som bestämt att vi ska vara gravida samtidigt, vilka lattemammor vi kommer bli då. Jag önskar mig presentkort på de olika fiken i stan ;)


Här kommer prinsessan Cornelia Novalee.

                       BUSUNGE!

Av mummse - 2 april 2011 14:26

Ännu en ny dag...


...är i full fart.


I torsdags kom Felicia på besök, myskväll och en massa snack.

Vi fick den sötaste bodyn till lillkillen.

   

Det står "stinky" på rumpan. Så sött.


Igår, fredag, var det myskväll med Mathias. Så härligt. Vi åt god middag och tittade på Talang och hade det bara så mysigt.

Idag är han på "kick-off" med fotbollen och är hemma inatt någongång, om han hittar hem? ;=)


Innan allt mys i fredags var jag hos barnmorskan på koll. Allt var bra med busbebben och sammandragningar fick jag hela tiden. Flera gånger om dagen har jag detta nu. Det känns lite konstigt. De gör för det mesta inte ont, men någon "förvärk" har det varit. Jag är inte så bra på det där med att andas, utan jag spänner mig och håller andan tills det gått över. Mathias kommer få det tufft när det väl är dags för förlossning.




Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin
  • Bloggar av mammor och gravida

Välkommna besökare :)


Ovido - Quiz & Flashcards