Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 12 april 2011

Av mummse - 12 april 2011 20:18

Idag har jag....


...och Maria bakat frukostbullar. Jag bakade ostbullar och öven Drömmar. Gottigottgott!


Innan bakmanin var jag en runda på stan och fikade med Felicia. Inte alls god cheesecake! USCH, någon ny äcklig variant på Espresso House. Inte alls okej.


Nu ska jag snart äta någon av mina nybkakade bullar.


Igår var jag förresten på Ystad BB då jag mått väldigt dåligt under dagen. Började med hjärtklappning som inte ville ge med sig. Tog tempen och hade feber. Mycket konstigt. Mathias mamma körde med mig in till Ystad och där blev det en massa blodprover, urinprov och CTG-test. De kollade att allt var bra med Bebbus, och han var pigg och livlig. Det gav många tydliga utslag på sammandragningarna jag har hela tiden. Läkaren där sa att det hade varit oroväckande om jag hade haft så många sammandragningar tidigare i grav. men nu verkade bara som att det är dags när som helst. Han vill alltså helt klart UT.


Blodproverna var "perfekta" med inte urinporvet. Det fick skickas vidare. Om inget samtal når mig innan torsdag var allt ok. De tog även blodprov för att kolla om jag har något problem med sköldkörteln. Bara vänta och se...


Nu är jag sugen på bulle>!


Hej då !

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin
  • Bloggar av mammor och gravida

Välkommna besökare :)


Ovido - Quiz & Flashcards