Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 6 april 2011

Av mummse - 6 april 2011 11:57

Idag är första dagen...


...på min mammaledighet.

Känns väldigt märkligt, och det som jag tänker på är hela tiden vad jag ska göra.

Innan bebben kommer. Just nu har jag börjat sortera bebbekläderna så att vi kan tvätta allt. Även i storleksordning så klart :)


Idag ska jag äta lunch med Sofie på Kina, MUMMA!


Mina fötter är helt sjukt svullna. Jag känner inte igen dem, och jag kan inte ha vanliga skor. Idag började jag dagen med att försöka få på mig mina stödstrumpor. Det är inte det lättaste när man har en jättemage i vägen :)


Här om dagen städade jag äntligen garderoben, och vilket resultat! Fyllde nästan hela förrådet i källaren. Kanonfint blev det !

(Med rädsla att glömma kamerans minneskort i datorn och sedan åka till BB utan minneskort så hoppar jag över att ladda in bilder när Mathias inte är hemma, han får annars hjälpa mig komma ihåg)

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin
  • Bloggar av mammor och gravida

Välkommna besökare :)


Ovido - Quiz & Flashcards