Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av mummse - 9 augusti 2011 20:37

Delas med mig av ett fint videoklipp på Samsi när han vänder sig första gången.

Det är ett litet tag sedan, men ändå ;)



 

Av mummse - 9 augusti 2011 20:28

...men det går alltid över :)


Tog en runda på stan med moster Carmela idag. Det blev en snabbrunda men hon lyckades ändå få Sam att somna i famnen. Trött lillkille.


Mathias gjorde frukost till mig imorse, skönt att han har semester så jag kan ha semester ;) Hihi.


När vi var hemma igen vände vi och gick tillbaka till stan igen med daddy Mathias som sälskap. Snabbt in på Village och Åhlens och sedan hem igen:) Mathias lagade middag, mummmmmms!


Just nu är Mathias och tränar fotboll i Beddinge och Sam har nyss blivit nattad.

Innan nattningen har vi haft en gosig stund med bad och massage.

 


Hörde lite ljud från sovrummet och fann det bästa som finns.

     


Bad Mathias ta bild på mig och Sam idag <3 Det är oftast jag som står bakom kameran så det är skoj att själv få vara med ibland :)

 


Ikväll ska jag vi titta klart på filmen vi påbörjade igårkväll. Vi såg inte hela? Ovanligt faktiskt.

Limitless heter den och är verkligen toppen än så länge!

Av mummse - 9 augusti 2011 10:44

Hade lite rätt i vad jag skrev igår, lilleman vaknade kl 00.00 och var piggelin!!

Somnade efter ett tag igen, efter mat och gos.

Vaknade återigen kl 03 och därefter vaknat en gång i timmen, men varit superglad varje gång.

Vid halv 5 fick vi stanna uppe då han vägrade ligga i sängen utan att skrika...


vaknar till åska och regn :) hääärligt mysväder!


Har nyss tagit ett bad och nu blir det gos med Samsi!


 

Ovido - Quiz & Flashcards