Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av mummse - 22 augusti 2011 22:09

Varit en runda hos sams farmor och farfar där sams 2 fastrar också var idag :) så mysigt. Bullfika och bus. Jessica fick sam att härma henne. Så fint <3 blir såmvarm i hjärtat. Mitt lilla underverk, vår fina fina gosse!! När mathias var på damernas fotbollsträning tog jag och sam ett mysigt bad:) han tycker verkligen om det! Sprattlar och skrattar och njuter hos mig som jag njuter hos honom. Lille fisen! När vi badat blev det lite massage för samsi med babyolja , även detta var poppis.
en massa tankar om en massa måsten. Pengar. Pengar, pengar... Det mest nödvändiga kanske? Vi kör på "amor vincit omnia" kärleken övervinner allt. Kännt mig lite låg och nedstämd på nätterna när jag vaknat flera gånger. Men när dagen kommer och jag får träffa och umgås med min fina familj känns allt bra igen. Imorgon är det ullared som gäller. Ställt klockan på 06'00. Godnatt ? Dennis är här och kollar fotboll... Hatar nog nästan fotboll... Lyssnar på Melissa horn och tänker på första graviditetstestet jag gjorde. Skräcken som infann sig och tårarna som sprutade för jag var rädd att mathias inte ville. Svaret han gav när jag berättade var bara positivt och en lättnad kändes. Lyssnade mycket på melissa horn under graviditeten. Oftast när jag badade för det hjälpte mot illamåendet. Nu vill jag bara ha ett litet knyte till! En till liten pluttis att överösa med kärlek!Photobucket Pictures, Images and Photos Lycka <3

Av mummse - 22 augusti 2011 12:40

Som rubriken : jag har tagit skit hela morgonen. Upptäckte att vattnet forsade över badrumsgolvet efter en snabb dusch. Dags att rensa avloppet igen, blääää! Mitt fel dock. Tappar så hisskeligt mycket hår. Hmmm.. Kommer snart vara skallig eller? Tråkigt :(. När detta var klart satt Sam med en jäääättebajs i blöjan. Dags att byta... Mathias bakade scones så det fick han glatt fortsätta med och lämna skitebän till mig ;)
detta är sam och hans fina farmor! Photobucket Pictures, Images and Photos

Ovido - Quiz & Flashcards