Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av mummse - 18 augusti 2011 22:00

Idag kom finaste tant feffe och hälsade på! Hon hade en fin present med sig till gossen.Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos finaste tant feffe <3 en massa skvaller, skratt och kaaagååR (kakor) :)

Av mummse - 18 augusti 2011 10:06

Jag bertättade att vi varit hos en av mammorna i föräldragruppen på mammaträff. Hon tog ju lite bilder på bebbarna.


Kolla gärna hennes hemsida www.lindafoto.com 

Hon är verkligen superduktig så om ni ska fotografera era bebbar tycker jag absolut att ni ska kontakta henne!


Här kommer lite smakprov från fotograferingen:

Här ser ni Sam och hans nya kärlek Wilda :) Kunde absolut inte hålla tassarna borta från henne och gosade gärna genom att klappa henne fins på kinden.     Finaste Samsi själv ju! Gosunge!

Av mummse - 18 augusti 2011 10:05

Hej hopp!


Har haft lite fel format på bilderna jag laddat upp från mobilen som ni kanske märkt. Visats halva bilder på Sam tex. Men det ska jag åtgärda nu genom att ändra formatet på bilderna innan jag laddar upp dem.

Ovido - Quiz & Flashcards