Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av mummse - 21 augusti 2011 17:54

Mmmm, doftar gott i köket :) Mathias lagar middag. MUMS!


Idagtog jag och Sam en tur med vagnen till daddyn på ymorvallen. Det blev solklar vinst för tjejerna ! 5-1 ! Så kul att se.

 Därefter tog vi bilen till Sams farmor och farfar och käkade lite bullar och kanelsnäckor, och glass! Gottegrisar!


Nu är vi hemma och Sam sover som en stock...eller?.. Jo, han sover fortfarande sedan 1 timme tillbaka (!).


Snart är det god middag och familjemys. Imorgon är det måndag och då ska jag örsöka ta mig till vårdcentralen och lämna blodprov, de tappade bort de förra!?... Hmm...


Tisdag= ULLAREEEEED <3 Äntligen ! ;) Hihihi


Förresten! VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN FINA ALICIA! Äntligen har Måns och Helena blivit stolta föräldrar till en vacker dotter. Grattis och superduperbra kämpat!

 

 

Min underbara familj, far och son <3

Av mummse - 21 augusti 2011 16:11

Photobucket Pictures, Images and Photos sam hr fått en ny keps av sin farmor o farfar idag :) cooooooling ;)

Av mummse - 21 augusti 2011 10:58

Nu ska jag och Sam promenixa till ymorvallen och kolla när daddyn i familjen coachar damlaget i fotboll. Spännande spännande.


Dags att gå :)  

Ovido - Quiz & Flashcards