Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av mummse - 16 augusti 2011 22:59

Måste bara dela med mig av en bild där Sam roffat åt sig sin daddys bankkort ;) Photobucket Pictures, Images and Photos

Av mummse - 16 augusti 2011 21:23

Hihihi, har anmält mig till Trelleborgsloppet.


NEJ, inte springa. Promenera med barnvagn ;) hihihii.

Av mummse - 16 augusti 2011 20:59

Idag startade jag dagen med att baka :) Mumsfillibabba !


Därefter tog lilla familjen en tur på stan och köpte födelsedagspresent till Sams faster Jessica. En present från mig och Mathias och en från Sam såklart !


Mathias kompisar har varit här och fikat idag, trevligt trevligt. Mös med Sam gjorde de också :)


      


Mathias är på fotbollsträning och då passade jag och Sam på att hälsa på Hans moster Sofie :) Mycket skvaller och gofika ;)


Av mummse - 16 augusti 2011 20:47

GE MIG VINTER! Jag klarar inte av alla spindlar som finns ÖVERALLT. Jag mår verkligen psykiskt dåligt över dessa äckliga djur. Har stått i 15 minuter utanför första porten till vårt hem (av 3) pga en massa spindler som hängt i vägen.

Jag klickade av parasollet från vagnen tillslut och drog bort dem. Nu har jag gåshud över hela kroppen och kallsvettas. Äntligen inomhus. MEN, även här finns det en massa spindlar. SHIIIIIT! Jag är så sjukligt rädd för spindlar att jag just nu tror jag måste kräkas.

Av mummse - 16 augusti 2011 11:45

En trött liten gosse :)Photobucket Pictures, Images and PhotosJust nu pågår kakbakning :) muuuuuums!! Kladdkaka med kokostäcke ;) måns och helena som introducerade oss med dessa supersmarriga kakor!

Ovido - Quiz & Flashcards