Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 3 september 2011

Av mummse - 3 september 2011 22:20

Tog en mysig fika med fina Sanne i stan idag. Hon skämmde bort både mig och Sam genom att bjuda på fika och handla fina små kläder till Sam.


Från Newbie såklart

    Han ska vara en liten gubbe ;)

Jag handlade även ett par blåjeans och en grå kofta på HM till Samsi idag. Finaste lillgossen(och inte har ;) )

Av mummse - 3 september 2011 21:39

Trisst nör man känner sig ensammast i världen trots att man har sällskap..


Syster och vår andra systers 2 pågar har varit här ikväll. Kollat film och ätit godis :)


Samsi är lite ledsen vilket är jättetrisst... Tror det kan vara övergången från bröstmjölken till ersättningen. Just nu spänner det i brösten så det är väl dags för en liten pumpning för att få det att precis släppa.


Jag är så trött idag eftersom Sam har varit så ledsen och gnällig. mathias är inte hemma vilket gör det ännu värre. Trodde han skulle komma tidigt, men blir väl inte förrän ännu senare... Nu sover ju Sam så nu kan han komma när han känner för det ;)


Dags att förbereda en nattaflaska också kanske.. Eller nej, jag fortsätter att nattamma. Då är de som mest fyllda också. Får bli så till att börja med.

 

Av mummse - 3 september 2011 10:42

Lilla hjärtegrynet har sjuker. Nyser, histar snörvlar och har feber. Stakars liten :( alvedon har han fått vilket gör det bättre. Nu har jag en pigg sjukling bredvid mig.Flaskmatningen fungerar fint. Photobucket Pictures, Images and Photos

Ovido - Quiz & Flashcards