Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 13 september 2011

Av mummse - 13 september 2011 20:08

Idag har jag och Sam haft en egen liten fotosession hemma i vardagsrummet, hihi.
Mysigt såklart !




     


Mamma och Sam <3


   


Ord kan inte beskriva lyckan jag känner. 


Av mummse - 13 september 2011 15:51

Photobucket Pictures, Images and Photos sam och hans polare! Photobucket Pictures, Images and Photos vår lilla prins <3

Av mummse - 13 september 2011 15:40

Har skaffat en superbra app i telefonen som hjälper mig räkna kalorier nu när jag har börjat med min diet ;) Igår var första dagen och då hade jag massa kalorier kvar på kvällen. Vart skulle jag göra av dessa!? Åt hembakat bröd och isglass och därefter hade jag fortfarande kvar ca 2oo kalorier av 1300.


1300 kalorier är vad jag ska äta om dagen för att gå ner ca 1 kilo i veckan. Det ska nog gå. Jag är inte så värst bra på att hålla igång dieter mm, så jag håller tummarna för mig själv och att jag har nog med självdiciplin att klara detta nu! Heja mig själv!

 

Idag har vi varit på Parkens familjecenter och haft babyrytmik och massage, en vanlig tisdag helt enkelt.

Som jag trodde och nästan var beredd på så ställdes middagen jag var bjuden till idag in. Inget med det utan jag tog med Maria och Sebastian hem och lagade lunch. Kyckling, klyftpotatis och saffranssås. Nu återstår det alltså 671 kalorier idag.

Ovido - Quiz & Flashcards