Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 19 september 2011

Av mummse - 19 september 2011 18:08

Nu har 1 vecka passerat med kaloriräkning. Dag 3-4 var jobbigast tycker jag. Än så länge. Helgen har också varit tuff med kalas och kakfikor. Mmm, men NEJ sa jag. Kakmonster som jag är...


Nu står vågen på (sedan förra måndagen) -1,4 kg !!!


Från tjockis................ Till prinsessa ;) Ha-ha-ha. Skämt o sido.

   

Av mummse - 19 september 2011 17:54

Sam var väldigt hungrig runt 5-tiden och japp tänkte jag, nu ska här lagas mat :)

Insåg när jag hade fixat flaskan att han inte kunde dricka det. Det var från 6 mån. NOO! Inget annat hemma och inga pengar att handla för.Ringer runt i panik till Svärmor, Sams faste osv. Ingen svarar...


Fick äntligen tag i Mathias. Han hade tydligen en liten gömma här hemma precis så att det räckte till ett paket NAN. Snabbt ner i stan och handla med en jätteledsen kille i bärselen :( Men nu är han så nöjd och glad :) Och har ju fått en ny Rossi <3

Av mummse - 19 september 2011 17:35

Så har min mobil sagt heeeeela dagen... Varit en runda hos maria och sebastian :)Sam är äntligen återförenad med rossi igen, en brio-skallra- valross. Alex, en hund, käkade upp den gamla. Tillsammans med några nappar och en bitring...Photobucket Pictures, Images and Photos

Ovido - Quiz & Flashcards