Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Alla inlägg den 21 september 2011

Av mummse - 21 september 2011 16:41

The time has come... Kom hem från stan med 2 nappar mindre. Japp! SamKastar ut dem från vagnen nu när han lärt sig plocka ut dem ur munnen helt själv... Photobucket Pictures, Images and Photos Photobucket Pictures, Images and Photos

Av mummse - 21 september 2011 14:55

Ikväll är vi inbjudna till att prata om Hjärt-och lungräddning på barn på BVC.

Sam ska vara hemma med sin farmor som snäll som hon är ställer upp och hjälper oss då detta mötetskulle vara utan barn.


Häromdagen möblerade jag om i vår lägenhet... Blev finfint och mer rymligt. Mathias gav också tummen upp, vilket kan vara lite svårt ibland ;)


Kaloriräknandet funkar fint. :) Invägning på fredag igen!

Kvarstående kalorier idag- 1200.

Av mummse - 21 september 2011 14:49

Igår var vi och gjorde stan. Det blev inhandlat en overall och mössa, tossor och vantar till lilleman. Köpte öven nya dricksglas och lite fina ljus.

     

Sam kör lite modevisning för er alla :)

 

Även idag har jag och Sam varit en runda i stan. I varje affär vi handlade i var det klydderi med mitt bankkort, så tillslut letade vi oss till en bankomat och plockade ut pengar istället.


Vi shoppade en fin kofta till Sam, en body och fina strumpor.

Till mig själv blev det en "Shaper" och en fin BH.

     

Det var REA på Kappahl så jag fick med mig en BH hem för 40 kr. Som hittat! Shapern var dyrare men värd pengarna tycker jag. När jag hade den på lite här hemma kändes det genast bättre i ryggen. Så för er som, precis som jag, fått en konstig kroppsställning efter graviditeten kan jag rekomendera en sådan!

Ovido - Quiz & Flashcards