Mimmi, mamma till världens bästa Sam som nu ska bli storebror

Direktlänk till inlägg 1 september 2011

Spända!

Av mummse - 1 september 2011 22:48

Brösten är ju rejält spända eftersom ingen tömmer dem just nu ju.. Dags att punpa ut lite så att det spända inte spänner längre. Får ju inte bli för mycket, för det ska ju försvinna, inte fortsätta. Känns fortfarande väldigt märkligt.


Sam käkade 150 ml kl 19,30 och slocknade som en sten kl 21.00 och har sovit sedan dess. Har förberett en nattflaska som står redo i kylen om det skulle behövas. Spännande men ovant.


Har varit och ätit middag hos Jessica och Hampus, Mumsi! Gott! Sedan blev ddet lite fika tillsammans med hennes föräldrar (mina svärföräldrar) och tvtittande.

Nu har jag kommit hem och svärmor följde mig upp till ytterdörren för att rädda mig från spindlarna. Vi sa hejdå, och när jag sedan kommer in i vardagsrummet är där en bautaspindel. Shiiiit! Jag byggde ett eget spindelsvärd av en rulle bordsduk, silvertejp för stadga och en flugsmällare. Hjälpmedel utöver detta var hårspray. Hatar spindlar. Fiiitusan !


  Prinsen leker lite på morgongen. Japp, sitter i egen stol :) Dock med mycket kuddar som stöd ;)

 
 
Ingen bild

Kajsa & Wilde

2 september 2011 04:36

Tycker det är starkt jobbat att helamma i 4 månader! Sam kommer klara sig fint på ersättningen! Själv började Wilde med ersättning efter 1,5 v så du är redig mamman. Keep up the Hood work! Det kommer göra sjukt ont i brösten några dagar men produktionen slutar ganska snabbt. Tog 3 dagar för mig, nu har jag bara lite lite. Med det kommer gå bra, mamman! Lycka till! Lramar

mummse

3 september 2011 22:26

Men berätta mer Kajsa! Hur gjorde du? Jag pumpar lite varje dag, bara lite, för att få ut så det slutar göra ont.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mummse - 24 februari 2013 17:39

Av mummse - 8 december 2012 08:18

https://picasaweb.google.com/103848713245288200057/Barnen?authkey=Gv1sRgCJiZut7rn_Lw_AE#5819469986753986274...

Av mummse - 7 december 2012 13:08

Senaste tillskottet i familjen

Av mummse - 7 december 2012 13:01

Är det någon där??

Av mummse - 5 juli 2012 08:18

  Hej Alla vänner!     Jag har bytat bloggsida och finns numera på         www.mummse.blogg.se   Följ mig gärna här och även på Instagram: Mummse     ...

Ovido - Quiz & Flashcards